Wednesday, June 7, 2017

Sepatu Queen oleh Maria Qay

Assalamualaikum..
Hye semua...

Yeah!! Novel yang ohsem dari sis Maria Kajiwa..
Novel ini novel chicklit terbitan Aurora Creative..
Memang menarik membacanya..
Novel ini adalah sisi lain penulis..

Novelnya nampak biasa tapi sangat luar biasa..
Hanya kerana sepasang kasut, bermacam perkara yang jadi pada Erfina..
Usaha kerasnya menjadi resepi kejayaan..
Bukan mudah mendapatkan sesuatu yang diluar kemampuan kita tapi tak mustahil..
Dengan usaha, doa dan tawakal pasti berjaya..
Kerana sepasang kasut itu juga Erfina mendapat rasa hormat dari bos dan kawan-kawannya..

Baca pada 05.06.2017 dan tamat pada 06.06.2017

13 comments:

  1. ooo pttlah letak kasut kat dlm gambar tu hihi ada tersurat

    ReplyDelete
  2. HUrmm cam menarik.. Tapi tengah tahan nafsu membeli.. So, jeling jerkk..

    ReplyDelete
  3. kasut yang tu kasut siapa hihi

    ReplyDelete
  4. Wahh 2 hari baca buku habis.. Nampak macam menarik jer novel ni

    ReplyDelete
  5. sepatu queen hitam tu menarik hehehe

    ReplyDelete
  6. Hee.siap ada gmbr kasut jugak tu.
    Dlm 2 ari habis baca.mesti xsabar nak taw ending kan. 😊

    ReplyDelete
  7. jadikanlah drama kat tv.. mesti best.. hrp2lh

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »