Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Friday, June 30, 2017

Kuih Raya 2017

Assalamualaikum..
Hye semua..

Raya kali ini, Sha kurang makan kuih raya..
Tak ada yang berjaya menarik tekak..
Yang ohsem tetaplah laksa, lemang dan rendang..
Nasi berlauk, ketupat nasi dan kuah kacang..

Rumah Sha pun tak ada sangat kuih Raya..
Sha beli batang buruk, cookies, semprit dan  je..
Encik suami beli kerepek ubi..
Yang selebihnya kawan-kawan bagi..

 
Sedap betul coconut cookies nie..
Kalau tak ingat dunia, habis dah sebalang nie.
Jenuh dah cari tapi belum jumpa lagi..

 
 Ini kuih-kuih yang Sha beli..
Batang buruk tu memang tiap-tiap tahun beli.. Feveret..

Kuih ini pula ada orang bagi..

7 comments:

  1. Selamat Hari Raya Kaksha dan keluarga :D

    ReplyDelete
  2. Kerepek feveret saya..

    Kalau ada peluang memang saya akan makan habis.

    Tapi jarang ada peluang..

    Hahaha

    ReplyDelete
  3. tahun ni susah pula sy nk cri batang buruk yg sedap.. hmmm..

    ReplyDelete
  4. Kerepek2 lagi mantap kalau ada atas meja masa raya ni... kuih raya biasanya budak2 je makan... bapak budak dah tak boleh makan benda2 manis, sakit gigi... hihi..

    ReplyDelete
  5. Salam kak. Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin! :)
    Saya pun takda selera nak makan biskut2 ni. tapi kerepek pisang jugaklah yang win hehe.

    ReplyDelete
  6. selamat hari raya sha..MV tak beli..just buat jer

    ReplyDelete
  7. batang buruk muar feveret aida, sha.
    tahun ni beli 4 pek.
    2 pek makan sendiri aje :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI