Thursday, June 29, 2017

Membaca di Wattpad #4

Assalamualaikum..
Hye semua..

Nama Aku Adam oleh maliamasrom
Menarik ceritanya.. 
Kisah seorang anak tak sah taraf yang bangkit membina kehidupan.. 
Dibantu oleh kawan-kawannya.. Pengajaran yang bagus.. 

Lintah oleh Illya Abdullah
Cerita ini sampai bab 10 je sebab penulis akan bukukan kisah ini.. 
Baca 10 bab inipun dah mengganggu jiwa raga.. 
Watak utamanya lintah,  makhluk yang paling sha tak boleh terima.. 
Tapi cerita dia best..  Cuma kena sabarlah untuk baca cerita penuh.

Tak dapat baca buku, kita baca online..
Janji membaca..
Jangan ditinggalkan budaya membaca ini..

5 comments:

  1. 'Nama Aku Adam' tu macam best 😄

    ReplyDelete
  2. kagum mrs pip ..
    sungguh lah Sha ni suka membaca ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe.. tq mrs pip..
      Hobi nie je yang masih kekal sejak dari zaman sekolah lagi..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »