Thursday, June 8, 2017

Menang Giveaway RM1000 Shopping Credit SGshop Malaysia oleh Cikzacom

Assalamualaikum..
Hye semua..

Alhamdulillah.. Sha menang RM100..
Sha tahu pun sebab login akaun SGShop..
Tengok baki kredit bertambah..
Rupanya Cikza dah kreditkan..
Memang tak sangka..
Semoga murah rezeki Cikza..
Dapatlah Sha beli rak buku..
Makin dekat dengan impian Sha..
Jom terjah blog Cikza ini..
Macam-macam info ada tau..


Kredit bertambah pada 05.06.2017

18 comments:

  1. Alhamdulillah, tahniah kak Sha.. Murah rezeki akak.. =)

    ReplyDelete
  2. Tahniah hadiah Hari Raya tu :))

    ReplyDelete
  3. tahniah sha...wah bestnya Mv tak menang lagi teringin juga nak rak buku n kasut

    ReplyDelete
  4. teringat kat library matrik dulu..kena buat taklimat ni juga...nasib baiklah bahasa sabah tak terkeluar..betul pembantu pustakawan tak semestinya jaga library mcm mv kat tempat skg sapu rata semua buat

    ReplyDelete
  5. tahniah sis.. shopping sakan la noo.. hehe :)

    ReplyDelete
  6. tahniah kak, boleh shopping raya..hihi

    ReplyDelete
  7. congrats...bolehlah shopping raya..hehe

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah, tahniah Kak Sha :)

    ReplyDelete
  9. tahniah sha.. murah betul rezek sha..

    ReplyDelete
  10. wowww, rezeki Ramadhan. Alhamdulillah 👍

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »