Saturday, June 24, 2017

Dugaan Nak Raya

Assalamualaikum..
Hye semua..

Nak Raya ini, tetibe kerete keluar bunyi..
Adoi.. Apa pula lah halnya..
Setelah diperiksa kipas aircond tu bergegar..

Jadinya Hari Selasa (20.06.2017) Encik Suami bawa ke bengkel kawan dia..
Setelah diperiksa motor kipas perlu diganti baru..
Harganya dalam 200 lebih..
Mujurlah duit tepi untuk kecemasan memang ada standby..
Terus tukar dan ganti..
Barulah aircond kembali sejuk..
Bunyi pun dah tak ada..

Kepada kawan-kawan yang nak balik kampung..
Jangan lupa periksa kenderaan anda ye..


3 comments:

  1. Samalah Sha, masalah aircond 😢 Bocor sana sini. Terbang RM500

    ReplyDelete
  2. hihi biasa lah tue sha..nak raya macam2 penyakit kuar

    ReplyDelete
  3. ari tu yg kereta viva aida sangkut tgh jalan, tuko kipas lah.
    berasap kereta!!!
    seram. sebab temperature terus naik tinggi.
    aduhai...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »