Monday, June 5, 2017

Basikal di Kampung

Assalamualaikum..
Hye semua..

Balik kampung, atok dah ready basikal pink untuk Amani dan Imani..
Ayat Imani "Adik tak nak warna pink.. Adik nak warna purple.."
Jenuhlah atok nak cari basikal purple pula..
Tak nak kongsi lak tu.. Hahaha.. Nak tergelak pun ada..
Malam nak balik tu, dia nak angkut basikal tu sekali..
Jenuh pujuk cakap basikal kena tinggal kampun..

Yelah, Sha duduk kuarters.. Bukannya ada masa pun nak mengayuh basikal tu..
Jadinya biarlah kat kampung.. Sesekali balik, adalah nak dimain..

Basikal Pink..

Amani gigih belajar kayuh basikal..

12 comments:

  1. alolo..comelnya basikal pink tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.. cucu perempuan kan.. pink je lah kalernya..

      Delete
  2. Untunglah atuk belikan basikal.
    Maknanya kena selalu balik kampung tenguk atuk.

    ReplyDelete
  3. Seronok dpt basikal. Teringat zaman kecik2 dulu. Pantang nampak basikal, mesti nak bawa. Basikal besar pun basikal besar lah.

    ReplyDelete
  4. comel je basikal dia tu...pink kaler. hihi.

    ReplyDelete
  5. Lea pun nk beli jugak basikal se utk budak kecik tu.. Tp tak pergi usha lagik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah.. lehla main basikal sesame nanti..
      (Cam duk sebelah umah je.. hehehe)

      Delete
  6. comelnya..syamimi pula cakap mama belikan adik basikal...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.. nanti bolehlah belikan untuk syamimi ye mv..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »