Monday, June 12, 2017

Tunnel (2017)

Assalamualaikum..
hye semua..

Cerita yang ohsem..
Penyiasatan.. Time travel..
Kombinasi yang mantap..

Seksa juga nak meneka siapa pembunuhnya..
Memang suspen dari mula episod hingga ke episod akhir..
Cerita yang agak complicated tapi menarik..
Kisah penyiasatan yang membawa kepada pembongkaran mengejutkan..

Pembunuh yang membunuh dengan hanya sebab yang tak logik..
Pembunuh kejam yang berada dikalangan manusia normal..
Semangat pasukan polis dalam menyelesaikan juga kes pembunuhan yang agak payah..
Tanpa klu tanpa suspek..

Tapi yang baik tetap berjaya mengatasi kejahatan..
Walaupun banyak pengorbanan yang perlu dilakukan..


 
Sinopsis dan pelakon..

12 comments:

  1. mesti thrill tgk drama ni kan Sha..

    ReplyDelete
  2. saya pun dah habis tengok drama ni gak :)

    ReplyDelete
  3. wah febret ni..dah lama tak layan korea

    ReplyDelete
  4. Terbaik ni, saya memang peminat cerita Korea... Hihi

    ReplyDelete
  5. Ada satu movie korea, tajuk dia tunnel juga, tahun 2016 ...
    Yang ni drama pula ... kebetulan tajuk movie and drama sama, tahun keluaran sama tapi jalan cerita berbeza ...

    ReplyDelete
  6. waww..terpanggil pula nak tengok crita ni bila dapat tau ohsem..

    ReplyDelete
  7. baru habis tgk...mmg awesome, yg best citer ni laju, x bosan..

    ReplyDelete
  8. upppssss!! jgn terpengaruh lea azleeya.. hehehe

    ReplyDelete
  9. saya baru habis tengok innocent defendant. nanti nak tengok tunnel lah :) emput datang ke blog saya :) http://missaziemah.blogspot.com/2017/06/saya-tak-sakit-perlukah-saya-ambil.html

    ReplyDelete
  10. Nampak macam best jea citer nie..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com