Friday, June 23, 2017

Membaca di Wattpad #3

Assalamualaikum..
Hye semua..

Walaupun baru dapat 4 buah buku tapi Sha tak start membaca lagi..
Kata buku Raya kan..
Kena tunggu Syawal lah baru kita start membaca..
Jadinya Sha membaca dulu di Wattpad..
Masih lagi genre thriller dan seram..

Nama Aku Suhaila oleh Ruby Annas
Cerita yang sangat menarik.. 
Kisah bangunan pejabat yang berhantu.. 
As merupakan watak yang sering diganggu oleh roh Suhaila.. 
Penyiasatan As telah membongkar tragedi ngeri.. Memang best..

Sembunyi oleh Ruby Annas
Kisah ini agak ngeri sikit.. 
Percutian belajar bertukar menjadi tragedi ngeri.. 
Kemunculan makhluk bersayap dan manusia pemakan manusia.. 
Siapa yang terselamat? Kenalah baca sendiri.. 
Ini baru Part 1 kata penulis.. 
Nanti akan ada sambungan sebab ending Sembunyi nie macam tergantung..

Babysitter oleh Ninie Othman
(ini penulis yang dah ada keluar buku)
Cerita yang ini memang cuak giler..
Niat nak jadi Babysitter je..
Tapi macam-macam pula yang jadi..
Kakak tanpa mulalah.. Uish!! Ngeri..

Penunggu Tiang Seri oleh pemburumalam
Kisah pasal tiang seri yang dipuja..
Sehingga menyebabkan gangguan pada orang lain..
Menarik juga.. Ceritanya boleh dikembangkan lagi..
Memang terasa keseramannya.. hehehe

4 comments:

  1. wah semua best2..ada masa nnt singgah baca

    ReplyDelete
  2. Assalamu'alaikum...

    Terima kasih sudi meluangkan masa untuk membaca penulisan saya, 'Nama Aku Suhaila' dan 'Sembunyi'.

    Saya amat menghargai ulasan dan sokongan anda dan mencadangkannya untuk dibaca kepada pembaca-pembaca yang lain.

    #RubyAnnas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam.. Sama-sama.. Keep on writing ye sis..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »