Shoplinks.Asia

Friday, June 23, 2017

Membaca di Wattpad #3

Assalamualaikum..
Hye semua..

Walaupun baru dapat 4 buah buku tapi Sha tak start membaca lagi..
Kata buku Raya kan..
Kena tunggu Syawal lah baru kita start membaca..
Jadinya Sha membaca dulu di Wattpad..
Masih lagi genre thriller dan seram..

Nama Aku Suhaila oleh Ruby Annas
Cerita yang sangat menarik.. 
Kisah bangunan pejabat yang berhantu.. 
As merupakan watak yang sering diganggu oleh roh Suhaila.. 
Penyiasatan As telah membongkar tragedi ngeri.. Memang best..

Sembunyi oleh Ruby Annas
Kisah ini agak ngeri sikit.. 
Percutian belajar bertukar menjadi tragedi ngeri.. 
Kemunculan makhluk bersayap dan manusia pemakan manusia.. 
Siapa yang terselamat? Kenalah baca sendiri.. 
Ini baru Part 1 kata penulis.. 
Nanti akan ada sambungan sebab ending Sembunyi nie macam tergantung..

Babysitter oleh Ninie Othman
(ini penulis yang dah ada keluar buku)
Cerita yang ini memang cuak giler..
Niat nak jadi Babysitter je..
Tapi macam-macam pula yang jadi..
Kakak tanpa mulalah.. Uish!! Ngeri..

Penunggu Tiang Seri oleh pemburumalam
Kisah pasal tiang seri yang dipuja..
Sehingga menyebabkan gangguan pada orang lain..
Menarik juga.. Ceritanya boleh dikembangkan lagi..
Memang terasa keseramannya.. hehehe

1 comment:

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI