Shoplinks.Asia

Sunday, June 18, 2017

Laporan Kemajuan Sekolah Pertengahan Tahun

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sabtu (17.06.2017) sekolah Amani buat ganti sekolah sebab Jumaat (23.06.2017) cuti..
Tapi tak belajar pun..
Kebanyakkan sekolah rendah buat sesi mak bapa tengok laporan kemajuan anak..
Sha pergi dalam pukul 8..
Cikgu tunjukkan keputusan, Sha tandatangan..
Alhamdulillah Amani okay dalam kelas..
Main tu adalah juga tapi biasanya mendengar kata..
Teruja pula bila melalui semua ini..
First time kan..

Amani kena banyak buat latihan..
Sebab ada sedikit penurunan..
Terutama sekali matematik..
Subjek Agama dia okay..
Lepas tandatangan laporan kemajuan dah boleh balik..
Bukannya belajar pun..
Tapi sekolah menegah belajar macam biasa..

3 comments:

  1. Samalah Sha, sekolah di Seremban pun sekolah ganti pada Sabtu lepas..
    Jumaat pula hari perjumpaan ibubapa-guru..
    Alhamdulillah selesai satu fasa, hehehe

    ReplyDelete
  2. Hehehe nnti lea pulak la lalui semua ni.. Seronoknya la.. Moga anak2 kite menjadi anak yg baik dan soleh serta cerdik pandai..

    ReplyDelete
  3. wani...bi penulisan D..yang lain ok

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI