Wednesday, June 7, 2017

Innocent Defendant

Assalamualaikum..
Hye semua..

Drama Korea ni Sha amik masa yang lama nak tengok..
Sebab cerita dia suspen sangat..
Kisah seorang pendawakraya yang dituduh membunuh isteri dan anaknya..
Memang sedih dan stress tengok dia hilang ingatan bagai..
Dahlah kawan dia tikam belakang dia..
Memang macam tulah manusia selalunya..
Mujur masih ada yang percaya dan mahu membantu beliau..

Tapi cerita ini memang bestlah..
Sha suka semangat watak utama..
Tak mengalah dan terus berusaha..
Itu semangat yang patut kita contohi..


8 comments:

  1. lama nya unni x layan korea da...

    ReplyDelete
  2. Saya memang jarang tengok drama korea, kalu mata nie dah tertarik barulah tengok.. hihi

    ReplyDelete
  3. plzzzz main jauh2 drama korea.. bahaya kalau terjebak ni..

    ReplyDelete
  4. Best drama ni 👍👍👍 Episode pun x panjang sangat. Hilang kawan yang tikam belakang, dapat pula kawan yg setiakawan di penjara

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »