Friday, June 2, 2017

Pray For Muhammad Hanan #1

Assalamualaikum..
Hye semua..

Muhammad Hanan ni anak buah Sha..
Anak kepada adik lelaki Sha..
Cucu lelaki sulung untuk family Sha..
Berusia tak sampai setahun lagi..
Sangat aktif, ceria dan baik...

Semalam (Khamis - 01.06.2017) Sha pergi melawat Hanan di ICU, Hospital Selayang..
Rasa macam nak luruh jantung menengok keadan Hanan..
Memang sangat-sangat menyetap perasaan..
Saat itu terasa diri ini kerdil..
Betapa ujian Allah datang tak kira masa..
Betapa Allah itu sayangkan kita..

Bayangkan anak sekecil itu terbaring lemah diatas katil..
dengan wayar yang berselirat di bahagian kepala dan badan dia..
Leher Hanan ditebuk dan dibubuh tiub..
Tiub dihidung dan mulut..
Hanan ditidurkan supaya tidak banyak bergerak..
Dibantu mesin untuk bernafas..
Dos ubat tidur tu dikurangkan perlahan-lahan dalam membantu pemulihan Hanan..
Hanya doa sahaja mampu Sha kirimkan..

Semoga dibulan Ramadhan yang mulia ini akan berlaku keajaiban buat Hanan..
Semoga Allah menyembuhkan Hanan..
Aamiin.. Aamiin..

Ini semalam dekat ICU..
Ayahnya yang amik gambar ini..

Hanan yang happy dan ceria..

4 comments:

  1. Ya Allah sedihnya tengok, moga Allah berikan kesembuhan buat muhammad hanan

    ReplyDelete
  2. ya allah sedihnya..semoga diberikan kesembuhan buat hanan

    ReplyDelete
  3. Sedih...
    Semoga Hanan cepat sembuh, we all love you little sweetheart.

    ReplyDelete
  4. sha, tak sanggup la nk tgk.. sedih sgt.. Lea doakan adik hanan cepat sembuh..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »