Friday, June 30, 2017

Circle : Two Worlds Connected (2017)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Lama tak tengok drama.. so layan drama misteri dan sains fiksyen lak..
Masa baca sinopsis dia, macam menarik je..
Episod dia sikit je.. Ada 12 episod..

Drama ini ada dua bahagian..
Bahagian satu pada 2017..
Bahagian dua lak pada 2037..
Mengenai penjajahan makhluk asing..
Kunci dia pada watak perempuan yang muncul mula-mula masa drama ni start..

Cerita ini kena tengok betul-betul tau..
Sebab dia buat separuh-separuh untuk tiap episod..
Maksudnya dalam satu episod tu ada dua bahagian..
separuh masa yang pertama bahagian 1 tahun 2017,
dan separuh masa yang kedua pula bahagian 2 tahun 2037..

Suspen betul cerita ini.. Memang mengganggu jantung..
Cerita sains fiksyen.. Usaha nak halang memori manusia..
Kawal emosi manusia.. Memang stress owh nengoknya..
Tapi best.. Lain dari yang biasa kita tengok..
Sha suka.. Pelakon-pelakon dia pun ohsem..




6 comments:

  1. baru start tengok drama ni dan memang best.. lain dari yg lain.

    ReplyDelete
  2. dalam proses tengok episod pertama hehehe, tulah pelakonnya best2..

    ReplyDelete
  3. Yeo Jin Goo , one of mrs pip's fav korean actor ..
    nnt menyusul layan drama ni pula ...

    ReplyDelete
  4. huhu..lamanya sy xtengok drama..aduhai

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »