Shoplinks.Asia

Friday, June 30, 2017

Circle : Two Worlds Connected (2017)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Lama tak tengok drama.. so layan drama misteri dan sains fiksyen lak..
Masa baca sinopsis dia, macam menarik je..
Episod dia sikit je.. Ada 12 episod..

Drama ini ada dua bahagian..
Bahagian satu pada 2017..
Bahagian dua lak pada 2037..
Mengenai penjajahan makhluk asing..
Kunci dia pada watak perempuan yang muncul mula-mula masa drama ni start..

Cerita ini kena tengok betul-betul tau..
Sebab dia buat separuh-separuh untuk tiap episod..
Maksudnya dalam satu episod tu ada dua bahagian..
separuh masa yang pertama bahagian 1 tahun 2017,
dan separuh masa yang kedua pula bahagian 2 tahun 2037..

Suspen betul cerita ini.. Memang mengganggu jantung..
Cerita sains fiksyen.. Usaha nak halang memori manusia..
Kawal emosi manusia.. Memang stress owh nengoknya..
Tapi best.. Lain dari yang biasa kita tengok..
Sha suka.. Pelakon-pelakon dia pun ohsem..




6 comments:

  1. baru start tengok drama ni dan memang best.. lain dari yg lain.

    ReplyDelete
  2. dalam proses tengok episod pertama hehehe, tulah pelakonnya best2..

    ReplyDelete
  3. Yeo Jin Goo , one of mrs pip's fav korean actor ..
    nnt menyusul layan drama ni pula ...

    ReplyDelete
  4. huhu..lamanya sy xtengok drama..aduhai

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI