Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

Monday, June 5, 2017

The Divergent Series : Insurgent

Assalamualaikum..
Hye semua..

Weekands aritu tengok filem ini..
Lama tau baru tengok dari yang first..
Agak kejam jugalah cerita ini..
Watak Jeanine tu jahat giler..
Membunuh tanpa belas..

Sebenarnya tak ikut pun cerita ini..
Tertengok kat umah MIL.. hehehe..
Okaylah cerita dia tapi pada Sha cam lembap sikit..
Pastu watak Tris tu nampak agak lemah..
Patutnya heroin kenalah strong..
Pandangan Sha sahaja..
Stress gak nunggu aksinya..
Tu jelah kot.. Hehehe..
Jangan marah ye..
Sha kurang minat jalan cerita dia..

5 comments:

  1. akak tak minat cerita yang ada unsur ganas macam ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak layan citer apa kak? Sha pun tertengok kak.. hehehe

      Delete
  2. kalau filem mcm ni mvb terbayang2

    ReplyDelete
  3. Lea pun tertengok jugak tapi starting aje.. Bila encik suami ckp cerita yg susah nak faham, terus aje alih cerita lain..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI