Saturday, June 24, 2017

Salam Aidilfitri

Assalamualaikum..
Hye semua..

Esok dah raya..
Sha nak ucapkan Salam Aidilfitri buat semua pembaca blog ini..
Semoga Aidilfitri  kali ini memberi sejuta kebahgiaan buat korang..

4 comments:

  1. Selamat Hari Raya...


    πŸŒΈπŸ’“πŸŒΌπŸŒΈπŸ’“πŸŒΌπŸŒΈπŸ’“πŸŒΌ
    Jemput join segmen saya Segmen Sesuci Lebaran 2017 by Hani RahmanTerima kasih...
    πŸŒΈπŸ’“πŸŒΌπŸŒΈπŸ’“πŸŒΌπŸŒΈπŸ’“πŸŒΌ

    ReplyDelete
  2. Ramai yang main teka warna baju beliau time buat pengumuman raya πŸ˜‚

    ReplyDelete
  3. tak tengok pun pengumuman raya ni sha...

    ReplyDelete
  4. aida tiap tahun takkan lupa nak tgk pengumuman ni.
    dari kecik. dah jadi mcm wajib :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »