Tuesday, June 13, 2017

Museum (2016)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Jom tonton filem Jepun pula..
Kisah kali ini bertajuk Museum...
Memula Sha pun blur gak nape tajuk dia Museum..

Kisah pasal pembunuh yang menjalankan pembunuhan atas nama keseneian..
Pergh!! Seni la sangat.. Mengerikan adalah..
Yang peliknya pembunuhan dilakukan masa hujan..
Detektif yang menyiasat berjaya menemukan pembunuhnya..
Malangnya isteri dan anak detektif itu telah diculik..
Klu yang seterusnya membawa detektif tu kepada pembunuh tersebut..

Kalau tengok pembunuhan yang dilakukan memang mengerikan..
Ada yang dijadikan patung ais..
Dimasukkan paku dalam mulut..
Diikat dan dibiarkan jadi makanan anjing kelaparan..
Mengerikan tau.. Sila jangan makan sambil tengok.. hehehe..
 

5 comments:

  1. menakutkan je cerita ni, macam sadis sangat pembunuhannya tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang agak ngeri pun sis.. Sha nengok pun main tutup2 muka.. hehehe..

      Delete
  2. Aduhh, macam psiko pulak pembunuh nie.. Kena cari movie nie sebab nampak macam best jea..

    ReplyDelete
  3. Huissss menarik jugak cite ni sha... Kena tgk ni.. Terjebakkkkkk!!

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »