Sunday, June 18, 2017

SGShop : Sending To Malaysia

Assalamualaikum..
Hye semua..

Alhamdulillah.. Rezeki dari 3 GA SgShop..
Sha gunakan credit tu untuk beli barang dan bayar kos penghantaran..
Yang paling mahal dah tentulah rak buku..
Hehehe.. Tapi berbaloilah..
Tak sabar nak susun buku dekat rak..
Sha check hari Ahad (18.06.2017) bungkusan dah dalam perjalanan ke Malaysia..

Memula nak bayar kos penghantaran ke Malaysia tu pening juga..
Sha muskil sangat kenapa dia tak terima poskod yang Sha masukkan..
Rupanya bila Sha tengok balik.. Hehehe.. Sha yang salah..
Dekat pilihan tempat tu, tak ada Behrang..
So Sha kena pilih Tanjung Malim.. So poskodnya Tanjung Malim lah..
Tapi pandai sangat, pergi bubuh poskod Behrang..
Memang kena rejectlah.. Hahaha..
Mohon SGShop tambah Behrang ye dalam pilihan tempat tu..

Tak sabar nak terima ini..

17 comments:

  1. Mesti seronok dpt soping2 ni

    ReplyDelete
  2. ekin aritu isi poskod tak dapat gak lepas tu tanya dia kat chat dia balas cepat sangat.. boleh dah selesai bab poskod tu

    ReplyDelete
  3. Tahniah Sha, menang sgshop.
    Seronok tengok barang2 dibeli.

    ReplyDelete
  4. rak buku tu brp sha postage dia.. Nanti kasitau lea ekk..

    ReplyDelete
  5. alahai seronoknya nak raya2 ni dapat shopping barang. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Shopping memang seronok.. hehehe.. Tambah-tambah online, boleh lupa diri dibuatnya..

      Delete
  6. Raya dan shopping. Yeahhh. 😍

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »