Tuesday, July 21, 2020

Fasa 6 PKPP | Day 42

Assalamualaikum..
Hye semua..

Hari ini berlalu dengan pelbagai kejutan.. Kejutan yang tak diduga bila dijadikan tempat melepaskan kemarahan.. Kejutan bahagia bila menerima pakej keceriaan.. Kejutan dari kereta merah saya yang tiba-tiba gear nya tak boleh mengundur.. Esok baru nak bawa ke bengkel.. Macam-macam kejutannya..

Terima kasih Ika.. Dah selamat terima bungkusan keriangan dari Ika Shoid pemilik blog Jari Jemari Menari.. Nanti kita review apa ada dalam kotak nie ye..

Yeah!! Sampai juga kimchee saya.. Beli dengan rakan Facebook.. Nanti kita review ye..

9 comments:

  1. Banyak warna dalam kehidupan kan.

    ReplyDelete
  2. Apa dalam tu.. nak tau nak tau! Hehe

    ReplyDelete
  3. Wah, dalam duka ada gembira dia yek Kak Sha. nAnti review kimchi tu. Telan air liur pulak memalam ni. _^

    ReplyDelete
  4. wow..byknya kejutan..kejutan yg mggembirakan xmgapa :)

    ReplyDelete
  5. sedap tu, dana kat rumah pun ada 1 lg kimchi beli dgn kawan adik... sedap cukup rasa

    ReplyDelete
  6. Tak sabar nak baca review kimchee tu.

    ReplyDelete
  7. Ingatkan Jari Manis.... rupanya Jari Jemari Menari....
    Wah berkimcheelah kita ye hihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »