Tuesday, July 21, 2020

Drama China | Yanxi Palace: Princess Adventures (2019)

Assalamualaikum..
Hye semua..

sha tengok drama ini sebab 6 episod je.. Kisah puteri Zhao Hua yang dah bertunang dengan La Wang Duo Er Ji tapi putera tu tak nak dengan puteri tu sebab banyak gosip tak baik pasal puteri tu yang tersebar.. Bila tnegok drama ini memang nampak yang puteri tu kasar dan berlagak.. Tapi bila tengok episod demi episod baru tahu sebenarnya puteri tu bijak dan baik tapi disebabkan satu peristiwa, puteri tu berubah jadi kasar.. Bagusnya ending dia sebab puteri tu pilih lelaki yang betul bukan lelaki yang dia cinta tapi menipu dan menyakitkan hati dia..

Drama: Yanxi Palace: Princess Adventures
Also Known As: Jin Zhi Yu Ye
Director: Hui Kai Dong
Genres: Historical, Romance, Life, Drama
Country: China
Episodes: 6
Aired: Dec 31, 2019
Original Network: Netflix
Duration: 45 min.
A determined Qing dynasty princess contends with palace intrigue and a vendetta against her family while navigating the treacherous terrain of romance.
(Source: Netflix)

5 comments:

  1. best drama ni..suka tengok costume & perhiasan princess & mak dia..

    ReplyDelete
  2. Klasik sungguh tema drama ni hehe

    ReplyDelete
  3. Yanxi Palace ni tak pernah tengok lagi. Haha

    ReplyDelete
  4. dropped after eps 1.. tatau la mungkin tak kena dgn cita rasa kot

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »