Sunday, July 19, 2020

Korean Garlic Bread

Assalamualaikum..
Hye semua..

Yeah!! Akhirnya dapat juga rasa roti Korea yang viral sana sini nie.. hehehe.. Viral ke?? Sha dapat rasa sebab ada jiran buat jual.. Murah, sedap dan rasa dia tak pelik.. Ingatkan rasa dia peliklah.. Yelah bawang putih, cheese dengan  rotikan.. Cuba je beli.. Walaupun tak pernah rasa, beli 2 sekali.. Pergh!! Sedap rupanya.. Tak rasa pelik malah sesuai je.. Sha dapat roti tu baru keluar oven.. Memang sedaplah makan masa dia hangat lagi.. Memang sekejap jelah licinnya.. Habis terus 2 biji tu..

Disebabkan sedap, Sha beli lagi petang tu 2 biji.. Esoknya beli lagi sebiji.. Hahaha... Walaupun dah sejuk, tetap sedap dimakan.. Memang kakak tu pandailah buat..

Satu ini RM2.50

Rupa dalam dia.. Cheese di tengah.. Memang sedap..

7 comments:

  1. Wahh...sedapnya..belum jumpa lg..

    ReplyDelete
  2. Nampak sedap. Harga pun berpatutan.

    ReplyDelete
  3. saya belum ada kesempatan nak rasa lagi roti ni..
    dok lalu lalang kat wall tengok orang lain cuba..

    ReplyDelete
  4. murah 2.50, dekat aeon satu rm5 klau tak silap..

    ReplyDelete
  5. saya suka kombinasi ni..sedap sangat..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »