Monday, July 20, 2020

Fasa 6 PKPP | Day 41

Assalamualaikum..
Hye semua..

Hari ini Sha agak kesibukan menerima auditor untuk proses Audit Dalaman sebelum Audit sebenar pada bulan September ini.. Penat menjawab tapi seronok sebab saling berkerjasama antara staf dan ketua unit.. Salin menyokong dan memberikan jawapan kepada auditor.. Penat sebab setengah hari menjawab.. hahaha.. Habis audit dah pukul 5 memang letihlah..

Bungkusan kegembiraan.. Hasil bertukar buku dengan sahabat Facebook.. Memang Sha mencari buku-buku ini..

Beli sushi murah.. Rumpai hijau, sotong dan ikan tu RM2 (1pcs).. Yang lain-lain tu RM1 (1pcs).. Murah dan sepadan dengan harga..

Kenangan di Facebook setahun lalu..
Tempat makan menarik di Area Sabak Bernam.. Lepas kursus, kita singgah makan..

Kursus di Kolej Komuniti Sabak Bernam..

14 comments:

  1. Salam kak, saja saja blogwalking. buku Dubook mmg best dibaca dan sushi kat atas nampak sedap. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih singgah blogwalking..
      Tu la, baru nak baca..

      Delete
  2. tak pernah baca lagi buku dubook. aishh sushi tu awat nampak sedap sangat..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sushi tu okaylah.. kena dengan harga dia.. hehehe

      Delete
  3. Nampak sedap sushi tu. Harga pun berpatutan.

    ReplyDelete
  4. sushi murah tu lagi nampak meriah dari sushi mahai kak..
    jadila kan nak lepas mengidam nak makan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la.. jadilah.. rasa dengan harga tu memang berbaloi..

      Delete
  5. dana dah milih2 buku nak swap jugak tapi macam sikit sangat, nak kene punggah tengok yang mana elok buku nya...

    sedapnya nengok sushi tuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okay.. apa-apa roger jer..
      Not bad rasa sushi dia..

      Delete
  6. teringtlak semalam baru makan sushi king..ada bonanza..shedap yang amat...>_<

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »