Saturday, July 25, 2020

Fasa 6 PKPP | Day 46

Assalamualaikum..
Hye semua..

Buat apa je hari ini... Weekands Sha macam biasalah bila anak-anak dah mula sekolah ini.. Selesaikan basuh baju-baju sekolah dan gosok.. Mujurlah sempat kering baju sekolah.. Sekarang ini dekat kawasan Sha bila petang je hujan.. Memang tak berapa nak keringlah baju.. Sejuk je bila petang.. hehehe.. Sejuk dan gelap.. Sedap tidur.. Weekands ini akhirnya dapat layan balik drama yang tertunggak.. Hari tu layan dekat Youtube je sebab plug tv problem.. Ini baru okay.. Gitulah seharian yang sibuk.. hehehe.. Anak-anak pula sibuk dengan kerja sekolah dan juga kartun mereka.. Lepak menonton sama-sama di hujung minggu..

4 comments:

  1. Harini Cuya tengok youtube dengan blogging je..mood blogging dah datang,tu yg rajin jap
    sejak dua menjak ni asik buat haul je Cuya...maklumla suka shopping..hehe

    ReplyDelete
  2. Harini lepas masak saya tertidur masa hujan.. syok nya..hehe

    ReplyDelete
  3. sama lah sha ooi..shida pun bila ptg je hujan..baju pun sampai 2 hari amik masa nk kering huhuhuu sebab sejuk je..aduhaii

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »