Sunday, July 19, 2020

Filem Korea | Intruder (2020)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Filem ini memang suspen habislah.. Tak sangka Song Ji Hyo awesome.. Memang cerita yang sangat mengerikan.. Bayangkan bila orang asing menyusup dalam keluarga kita dengan niat yang jahat dan menculik anak orang tu.. Memang perancangan yang sangat rapilah demi mendapatkan apa yang dikehendakki.. semuanya sebab terlalu taksub dengan agama yang bukan-bukan..

Cara dia menyusup masuk dalam keluarga tu bukan setakat menyamar jadi anak diorang yang hilang je tau.. Macam-macam dia buat.. memang bila tengok terus buat kita rasa kena berhati-hati..

Movie: Intruder
Country: South Korea
Release Date: Jun 4, 2020
Duration: 1 hr. 42 min.
A mystery thriller about Yoo Jin, who was missing for 25 years, returning home and her brother Seo Jin who feels suspicious of her and the things that happen within the family.
(Source: HanCinema)

5 comments:

  1. Assalam

    Macam menarik jer citer ni. By the way lama tak nonton filem Korea. I visited Seoul Korea Dec. 2019

    ReplyDelete
  2. haritu sembang dalam ofis pun dorang cakap best. erm..... nak tengok lah

    ReplyDelete
  3. ohooji hyo ada filem juga thn ni? sy igt dia cuma berlakon drama je utk thn ni...

    ReplyDelete
  4. tapi sayang film ni flop sikit sbb tayang keluar time lockdown..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »