Sunday, July 26, 2020

Minuman | Hous Boom Guava

Assalamualaikum..
Hye semua..

Pertama kali cuba air Housboom perisa jambu ini.. Sedap.. Tak peliklah untuk tekak Sha.. Sha beli pun atas cadangan adik yang kerja 7Eleven.. hehehe.. Katanya sedap.. Kita pun belilah 1 untuk rasa.. Puaslah melayannya.. hehehe.. Gabungan sparkling dengan jambu tu ohsem.. Meletuplah dalam mulut.. hahaha..

Air ini ada jual dekat 7Eleven dan Petronas.. Cuma perasa ini ada dengan tak ada je.. Ikut nasiblah.. Macam perasa ini, dekat 7Eleven tak ada, dekat Petronas ada..

Sebotol RM3.80

4 comments:

  1. xpernah cuba lg air ni...meanrik ni kalau on da go...bleh grab one....

    ReplyDelete
  2. air ni memang sedp..air gas kn

    ReplyDelete
  3. pernah nampak tapi tak pernah cuba..
    next.. masuk list dulu hehe..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »