Monday, November 8, 2021

Cadbury 5 Star

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum..
Hye semua..

Bercoklat Cadbury lagi kita.. Sha beli sebab ada perkataan FREE 2 tu.. hahaha.. 2 pun berbaloi tau.. Coklat ni sedap juga rupanya.. Sedap sebab pek kecil dan mudah nak makan serta nak dibawa ke mana-mana.. Coklat cadbury yang ada caramel dan biskut di bahagian dalamnya.. Tak adalah manis melampau tapi masih agak manis sebab ada caramel kan.. Bila kunyah dia tak keras.. Macam naugat pun ada.. 

Beli di 99 Speedmart.. 1 pek ini ada 10+2 dan harganya RM9.50..

12pcs yang ohsem..

2 comments:

  1. Saya tak pernah cuba lagi Cadbury 5 star ni. Nampak menarik.

    ReplyDelete
  2. Aduhaiiii ni budak-budak mesti suka ni

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »