Friday, November 12, 2021

Sambal Garing Meletop & Bilis+Pucuk Ubi Cik Pae

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum..
Hye semua..

Okay.. Ini bukan review berbayar ye.. Sha beli sendiri sambal ini dan saja nak kongsi dalam entry blog.. Untuk pengetahuan anda, kedua sambal ini memang garing dan bila makan tu krup krap bunyi dia.. Sha jatuh cinta dengan Sambal Garing Pucuk Ubi tu.. Seriouslly sedap sangat.. hehehe.. Tak kisahlah makan dengan nasi ataupun bubur nasi.. Memang padu dan memuaskan.. Ikut skala tekak Sha tau..

Sambal Garing Meletop - RM15
Sambal Garing Bilis+Pucuk Ubi Cik Pae - RM15
 
Beza isi sambal.. Tapi yang pasti kedua-duanya rangup.. Bawang goreng dia pun tak tengit.. Ikan bilis memang rangup dan tak liat..

7 comments:

  1. Sambal garing pucuk ubi sedapnya :)

    ReplyDelete
  2. wah dah banyak produk baru di modified. dengan pucuk ubi lak ^_^

    ReplyDelete
  3. wah macam sedap je...mana nak beli ni sha

    ReplyDelete
  4. Sedap sambal rangup macam ni. Teringin nak rasa versi ada pucuk ubi tu.

    ReplyDelete
  5. skala kepedasan macam mana pulak, 'meletop' jugak ke

    ReplyDelete
  6. Senang kalau bawak gi travelling. Bulan posa lagi senang buat sahur

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »