Wednesday, November 17, 2021

Komik | Misi Fizik (Komik Misi) oleh Nazry Salam (Idea Asal), Afiq (Idea Asal), Siti Maryam (Penulis), Harihtaroon (Pelukis), Aiyume (Kaleris), Tim Misi

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum..
Hye semua..

Sebuah komik yang sangat menarik mengenai subjek Fizik.. Sha yang tak pernah belajar subjek ini pun jadi tertarik dengan penerangan yang dikongsikan dalam komik ini.. Tapi nak belajar balik tu, memang taklah kot.. kikiki.. 

Sha suka bila penulis kongsikan fakta dengan cara santai macam ini.. semoga komik ini turut memberi manfaat kepada pembaca lain..

Sha baca dan selesai pada 16.11.2021..

Antara info menarik mengenai Fizik yang dikongsikan penulis dan penerbit di dalam komik ini.. Ada beberapa lagi info menarik.. Kenalah beli untuk baca..

Sha pinjam buku Perpustakaan Negara Malaysia..
Published May 5th 2016 by Komik-M, PTS Pop Sdn Bhd

2 comments:

  1. Ahkak subjek sains yang paling pening subjek fizik le sebab banyak no pengiraan. Tapi kalau Bio dengan chemistry suka sebab boleh buat ujikaji padahal fizik pun ada ujikaji dia. Teringat cikgu Fizik ahkak cikgu china yang boleh tahan hensem tapi gaya macam terlebih perasan...hahahaha patutle subjek fizik cukup2 makan je. Derhaka dengan cikgu Aduhaiiiii

    ReplyDelete
  2. Mencabar subjek fizik ni. Banyak formula kena ingat, dia punya nak solve jawapan pun sikit punya panjang. huhu...okaylah tu membaca boleh terus minat.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »