Tuesday, November 9, 2021

Wall's Paddle Pop Chocky

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum..
Hye semua..

Ini antara aiskrim kesukaan Sha.. Harga yang murah dengan rasa coklat yang mewah.. Lembut je aiskrim dia.. Tapi tu lah.. Sangat susah nak jumpa dekat area tempat tinggal Sha.. Ini Sha beli di kedai runcit Kg. Gajah.. 

RM1 je tapi susah nak dapat..

Rasa coklat dia memang padu.. Aiskrim dia pun halus je dan sedap digigit..

6 comments:

  1. klo paddle pop kita suka yang rainbow tu..kene je dengan tekak

    ReplyDelete
  2. tak pernah jumpa, paddle pop aiskrimnya sedap tapi kadang tak semua kedai ada jual jenis yang murah...

    ReplyDelete
  3. waalaikumussalam. nyummm terasa di mulut sekarang :D

    ReplyDelete
  4. Lama tak nampak aisrim paddle pop ni..dulu masa kecik harga 40 sen je

    ReplyDelete
  5. Memang sejenis yang sukar dijumpai kot kaksha sebab dekat sini pun tak pernah nampak

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »