Thursday, November 25, 2021

Filem US | Night Teeth (2021)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sebuah filem mengenai vampire yang menarik, thrill dan sedikit kelakar.. Benny yang terpaksa menggantikan abangnya Jay telah menjadi pemandu kepada vampire bernama Blaire dan Zoe.. Jenuhlah si Benny cuba nak larikan diri tak berjaya.. Asalnya dia tak tahu pun si Blaire dengan Zoe tu vampire tapi bila dia gatal pergi ikut diorang masuk satu bangunan dan ternampak diorang tengah membunuh.. Tanpa Benny sedari dia dah terlibat tanpa sengaja dalam perebutan kuasa antara ketua vampire dan cubaan membatalkan pejanjian pendamaian antara manusia dan vampire.. Sempat juga si Benny tu bermain cinta dengan Blaire.. hahaha..

Night Teeth
2021 ‧ 1h 48m
A college student moonlighting as a chauffeur picks up two mysterious women for a night of party-hopping across LA. However, when he uncovers their bloodthirsty intentions and their dangerous, shadowy underworld, he must fight to stay alive.

2 comments:

  1. Ohh filem tahun ni. Tak perasan pulak filem ni. Okay boleh tengok nanti.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »