Thursday, November 4, 2021

Kintry Macadamia Cookies with White Choc Chips

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha beli ini sebab teringin nak rasa.. Biskut dia just nice.. Tak terlalu manis dan okaylah.. Ada ketulan kacang macadamia.. Pek ini sekali makan je.. Kecil dan comel.. snenag nak dibawa ke mana-mana.. hehehe.. 

RM4.84 (35g)
Cookies yang penuh dengan kelazatan mentega bersama kacang macadamia berserta potongan coklat putih.

Isi dalam dia.. hehehe.. Berbaloilah dengan harga..

6 comments:

  1. Alahai, comelnya packaging biskut ni!

    ReplyDelete
  2. Tak surelah lepas ke tidak komen sebelum ni.
    Comel betul packaging biskut tu!

    ReplyDelete
  3. anything with butter and nuts will never go wrong

    ReplyDelete
  4. Wow sedapnya.. mmg verbaloi dgn harga ye potion gitu

    ReplyDelete
  5. Kecilnya, berat pun 35g je. Boleh lah buat kunyah2 manja haha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »