Friday, November 26, 2021

Gardenia Quick Bite: Karamel Masin

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum..
Hye semua..

Roti coklat yang sedap bersama sos karamel masin.. Cuma untuk orang yang tak berapa suka mungkin akan rasa gabungan ini pelik.. Pada Sha, okaylah.. Tapi sekadar untuk rasa jelah.. Nak beli lagi tu mungkin taklah.. hehehe.. Ada yang dah rasa?

RM1.50

Roti coklat

Inti karamel masin nya tak banyak..

5 comments:

  1. akak ni laju je tau, dana tak jumpa lagi... pergi kedai pun dah lama tak kak hehehhe

    ReplyDelete
  2. Belum jumpa lagi roti baru ni.
    Inti dia..alahai 😅

    ReplyDelete
  3. Ada ternampak iklan roti ni tapi belum cuba lagi.

    ReplyDelete
  4. alaa kedekutnya karamel dia! tak sempat lagi nak mencari..

    ReplyDelete
  5. Belum jumpa lagi KakSha. Nanti jumpa kena beli ni. Suka gak rasa karamel. Tapi ciput betul filling karamel tu.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »