Tuesday, November 2, 2021

Imani Kembali ke Sekolah

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum..
Hye semua..

Alhamdulillah.. Semalam dan hari ini, Imani dah mula bersekolah agama.. Minggu ini hanya tahap 1 sahaja yang akan bersekolah.. Bila tanya Imani, dia kata nak pergi walaupun kakak tak ada.. Maka berusahalah dia membasuh kasut sekolah, mengemas beg pada malam Ahad hari tu.. Semangat tau nak ke sekolah.. hahaha.. 

Hari pertama masa pergi kemain teruja dia tapi bila amik, kemain panjang muncungnya.. Katanya ada kawan ejek-ejek dia.. Mak layankan aje dia meluahkan perasaan.. Ingatkan esoknya dia tak naklah ke sekolah..

Hari ini masa balik tengahari, kemain teruja lagi dia nak ke sekolah.. Siap tanya kenapa mak lambat.. Hahaha.. Adoilah anak.. Siapkan dia, lepas tu hantar.. Masa balik, dah tak ada muncung.. Kemain happy lagi naik kereta.. Katanya ada kawan baru yang comel.. Layan jelah.. Lega tengok dia gembira..

Teruja nak ke sekolah..

4 comments:

  1. Selamat bersekolah ye Imani. Semoga hepi selalu

    ReplyDelete
  2. Moga baik2 sj urusan anak2/murid semua.amen

    ReplyDelete
  3. Seronok dapat kembali ke sekolah ye Imani :)
    Anak2 PH minggu depan, ikut penggiliran.

    ReplyDelete
  4. alaaa kesiannya imani kena ejek dengan kawan-kawan. Buat pekak je sebab kalau marah lagi galak diorang mengejek

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »