Sunday, November 28, 2021

Kopi Ikat Tepi Kaw Kaw!!! Slim River, Perak.

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum..
Hye semua..

Mencari kopi lagi kita.. Kali ini Sha beli Kopi Ikat Tepi Kaw Kaw!! Gerainya berdepan dengan Mee Kari Kak Bibi.. Gerai ini letaknya di tepi jalan bersebelahan pondok bas.. Senanglah nak cari..

Pada Sha, rasa kopi dia sangat kaw dan juga lemak.. Tak manis sangat, memang bestlah untuk Sha.. Layan minum kopi ini sambil menaip.. kikiki..

Sebungkus RM4
Nampak tak betapa kaw nya kopi dia.. Pekat memikat..

Menu yang ada selain kopi..


Tepi jalan je.. Sebelah kanan menghala ke traffiq light nak keluar ke tol..

4 comments:

  1. boleh buat orang terlior tengok gambar pon haihh

    ReplyDelete
  2. Sekarang gerai kopi tumbuh bagai cendawan selepas hujan kan Sha?
    Tapi sedap-sedap belaka w/pun tepi jalan.

    ReplyDelete
  3. Wkmussalam
    Nampak sedap dan menyegarkan

    ReplyDelete
  4. seriously, ada 1 gerai berdekatan rumah jual ni tau.
    lom cuba! sebab di laluan trafik light. susah nak stop situ, sha.
    nampak amat menyelerakan kopi gantungnya.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »