Thursday, November 11, 2021

Shopee | Proton Saga BLM / FL / FLX Aircond Cabin Blower Air Filter

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum..
Hye semua..

Bila udara sejuk semakin berkurangan, maka mencarilah kita apa puncanya.. Bila diselidik dan dikaji rupanya penapis ini dah berdebu dan dah sampai masa untuk ditukar.. Maka mencarilah kita di Shopee.. Alhamdulillah jumpa.. 1 ini baru RM7, maka jomlah beli dua.. Baru berbaloi bayar kos pos.. kikiki..

Proton Saga BLM / FL / FLX Aircond Cabin Blower Air Filter WITH HOLDER - RM7

Nampak tak betapa berhabuknya dan uzurnya dia..

Yang lama dan yang baru.. hehehe..

Duduknya di belakang laci dashboard.. Kena cabut dulu laci tu baru nampak dia ni..

3 comments:

  1. kena check jugak ni. taulah kita pompuan ni tau drive je

    ReplyDelete
  2. Kalau pandai repair ok lah ni tak tahu camno nak repair dan nak tuko...jadi tokeh kedai bengkel le yang kayo

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »