Wednesday, November 10, 2021

Kopiko Lucky Day

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum..
Hye semua..

Strong and Creamy katanya.. hehehe.. Okaylah.. Boleh tahan rasa kopi dia.. Bila berjalan-jalan dan menyinggah ke kedai-kedai di kawasan kampung ini, mulalah mencari apa yang unik dan menarik.. Bila nampak air kopi ini, kita pun cubalah.. hehehe..

Memang pekat dan berlemak rasa dia.. Puas minumnya.. Harga pun okay je.. 

RM2.50 (180ml) jumpa di kedai runcit Kg. Gajah..

4 comments:

  1. waalaikumussalam. nampak menarik packaging botol dia :D

    ReplyDelete
  2. Comel je botolnya. Sekali teguk habis terus ni. Harga boleh tahan mahal jugak. Kalau nak merasa kira okay je lah kan :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »