Tuesday, November 9, 2021

Filem US | Venom: Let There Be Carnage (2021)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Filem yang sangat menarik.. Venom yang masih bersama Eddie agak struggle sebab Eddie tak bagi dia makann kepala orang jahat.. Venom cuma boleh makan coklat dan kepala ayam je.. Eddie tak bagi sebab tak nak polis cari dia.. Kemudian berlaku perkara tak dijangka bila seorang penjenayah menggigit Eddie dan kesan gigitan tu menyebabkan penjenayah tersebut bertukar menjadi Carnage.. Ganas dan lagi kejam.. Symbiote berwarna merah yang berasal dari Venom.. 

Kelakarlah bila Venom tinggalkan badan Eddie dan cuba bertahan dengan berpindah dari satu manusia ke manusia yang lain.. 

Venom: Let There Be Carnage
2021 ‧ Action/Sci-fi ‧ 1h 38m
Eddie Brock is still struggling to coexist with the shape-shifting extraterrestrial Venom. When deranged serial killer Cletus Kasady also becomes host to an alien symbiote, Brock and Venom must put aside their differences to stop his reign of terror.

3 comments:

  1. filem ni baru keluar kat netlix kan? rasanya ada nampak tapi tak ingat kat mana..hehe

    ReplyDelete
  2. Hahaha kesian Venom kena control makan. Nak tengok lah nanti

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »