Friday, October 11, 2019

2019 Reading Challenge - Almost There

Assalamualaikum..
hye semua..

Yeah!! Hari ini dah berjaya cecah 200 buah buku.. Pelbagai genre, saiz dan bahasa.. Memang tak sangka berjaya juga capai 200 buah buku.. Tinggal 30 buah buku je lagi.. Kejar sasaran dan juga menikmati setiap patah perkataan yang dibaca.. Kedua-duanya menjadi tujuan.. Pembacaan yang pelbagai walaupun fokus lebih kepada thriller dan seram.. Novel cinta sekarang pun dah makin menarik.. Tak fokus pada dua darjat, cinta si kaya dan si miskin.. Kepelbagaian ini boleh dijadikan pilihan untuk membaca.. Novel dan komik islamik pun dah makin banyak.. Belum lagi novel dalam bentuk travelog serta motivasi.. Kesemuanya menarik dibaca.. Hanya perlu mulakan dengan sehelai muka surat.. Lama-lama pasti bertambah.. #MalaysiaMembaca


7 comments:

  1. wah tahniah sis, teruskan minat membaca buku. saya dah slack sgt, lama dah tak membaca buku. asyik membaca kat tipon je

    ReplyDelete
  2. Bestnya banyak dah baca. Kita kalau nak cari novel best, kita selalu tengok akak punya blog dlu. haha

    ReplyDelete
  3. kalo CT belom tentu sampai 5 buku pun..
    hari2 suruh budak baca buku tapi cg malaih =P

    ReplyDelete
  4. perghhhh terbaik la kaksha! Sikit je lagi tu

    ReplyDelete
  5. belum smpi dec dah habis 30 tu chaiyok chaiyok!

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »