Tuesday, October 1, 2019

Koleksi Buku Oktober 2019

Assalamualaikum..
Hye semua..

Kalau ikutkan buku ini Sha beli dah lama.. Cumanya buku ini pra tempah, tu yang lambat sikit sampainya.. Sha beli dua set untuk setiap tajuk.. Nak jadikan hadiah buat kawan-kawan.. Buku-buku ini bertandatangan penulis.. Nantikan siapa yang bertuah itu ye.. Hehehe..

Dapat free gift pewangi.. 

14 comments:

  1. wahh..cerita hantu...hihi..

    ReplyDelete
  2. Rezeki kepada siapa yang bakal dapat.

    ReplyDelete
  3. Wahhhhh... hehehe siap ada sign penulis lagi. perghh power2

    ReplyDelete
  4. waaa untung siapa dapat ni. nak satu!! hehe

    ReplyDelete
  5. Rajin akak beli buku genre seram kan.. sy xda koleksi mcm nie.. paling2 pun novel ramlee awang murshid saja ada

    ReplyDelete
  6. wahhh menariknya, seronok baca cerita seram-seram ini walaupun diri sendiri penakut

    ReplyDelete
  7. Seronoknya bila banyak koleksi buku ni.. :)

    ReplyDelete
  8. ohhh pewangi ke tu? saya nampak macam bungkusan mknn hehehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »