Thursday, October 24, 2019

Komik | Aku, Kau & Badminton oleh Artis-Artis Komik-M

Assalamualaikum..
Hye semua..

Komik menggunakan Badminton sebagai subjek.. Penceritaan yang menarik dari setiap penulis.. Sha suka semuanya sebab ada input yang berguna diterapkan dalam komik mereka.. Sesuai dibaca semua peringkat umur.. Memang best.. 

SS10: Tangkis Ego oleh Ben Wong
Juara Tangkis oleh Froggypapa
Pendek oleh Hiroshikee
Teori Badminton oleh Abu Huzaifah
Gelanggang Robowaja oleh Ardone
Kebangkitan China oleh Azhar Abdullah
Mahaguru Badminton oleh Bophairy
Hero Badminton oleh Jon Suraya

Sha baca dan selesai pada 24.10.2019..

Sha pinjam buku Perpustakaan Negara Malaysia
Published July 16th 2018 by PTS Pop Sdn Bhd, Komik-M

2 comments:

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com