Monday, October 14, 2019

Lawatan Pra Sekolah Imani

Assalamualaikum..
Hye semua..

Asalnya kami pergi berempat.. Memang dah bayar siap dekat cikgu.. Amani dan Imani pun dah teruja nak naik bas.. Tapi minggu nak pergi tu Amani diserang demam virus.. Hari Jumaat, demam Amani dah tak boleh bawa bincang.. Walaupun dah bawa ke klinik namun demam tu tak kebah.. Makanya tengahari Jumaat tu Sha maklumkan dekat cikgu.. Manalah tahu kot ada ibu bapa yang nak pergi, bolehlah mereka isi kekosongan tu.. Sha dan Imani sahaja yang pergi.. Berat juga hati nak tinggalkan Amani dengan ayah dia.. Tawakal jelah.. Huhuhu..

Awal pagi Imani dah bangun, mandi dan bersiap sendiri.. Kemudian kami ke sekolah.. Menunggu cikgu dan rakan-rakan Imani yang lain.. Dalam pukul 7 pagi kami gerak ke Pulau Pinang.. singgah makan dekat Ladang Bikam.. Sarapan mee hoon goreng, kuih karipap dan donut.. Gerak semula pukul 8 pagi.. Sampai di Pulau Pinang dalam pukul 11 pagi macam tu..

Dekat tingkat 65 indoor glass, lepas tu outdoor glass dekat tingkat 68..
Memang mencabar keberanian betul.. Tapi Imani langsung tak takut.. suka lagi adalah.. Hahaha.. Mak j e yang tak berapa berani tapi berjaya jugalah.. hehehe.. Cantik betul pemandangan dia..

Lepas tu melayan Imani bergambar jelah.. Posing sakan dia.. Hehehe..

10 comments:

  1. gayat pulak tengok dekat indoor glass tu

    ReplyDelete
  2. bestnya jalan2 tuh... imani ni berani betul, tak nampak pun muka gayat ke apa...
    suka tengok gaya imani bila bergambar, cute je

    ReplyDelete
  3. seronok imani dpt pi lawatan....sian amani tk dpt join

    ReplyDelete
  4. Wah sonoknya jenjalan Penang

    ReplyDelete
  5. Seronok kan, bila tgk anak anak Seronok dpt jalan2 dgn kawan2

    ReplyDelete
  6. Lama tak pi Penang.... Cikbunga rindu Penang... 🌹🌹

    ReplyDelete
  7. Kesian demam ya...takpa lain kali boleh ajak mama abah p lagi..

    ReplyDelete
  8. wahhh jalan2 sampai ke penang ya...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »