Thursday, October 3, 2019

Shopping di Shopee #9

Assalamualaikum..
Hye semua..

Isnin baru ini, Sha adalah beli beg melalui Shopee.. Tak sangka cepat betul penjual tu proses pesanan Sha.. Beli hari Isnin, hari Selasa beg dah sampai.. Sajalah Sha belikan beg untuk anak dara Sha ini.. Senang mereka nak bawa apa-apa bila berjalan ke mana-mana.. Hehehe.. dah besarkan mereka berdua ini.. Mulalah nak bergaya..

Beg selamat sampai petang kelmarin.. Yang hitam Sha punya, yang bercorak milik Amani dan Imani.. Ada free gift keychain.. 3 beg ini Sha bayar RM36.. 

10 comments:

  1. Cepat jg sampainya tu.. klu kmi kat Sabah ni paling awal pun 4@5 hari baru dpt.. pos laju pun kadang lambat sgt.. huhu
    Cantik2 beg tu:)

    ReplyDelete
  2. Cantik la yg hitam tu. RM36 murah laaaa

    ReplyDelete
  3. wahhh sama la beg yang saya belikan untuk anak-anak saya hehe

    ReplyDelete
  4. woww murahnye rm36 untuk 3 beg.

    ReplyDelete
  5. Wahhh cepat betul tu. camtulah best barulah seronok nak show pun

    ReplyDelete
  6. wah cepat betul sampai barang yang di oder

    ReplyDelete
  7. cantik bneg2 ni. murah pulak tu. berbaloi2 beli kan.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »