Monday, October 21, 2019

Goodreads | Road To 1000 Books #2

Assalamualaikum..
Hye semua..

Yeah!! Lagi 50 buah buku je.. Harapnya tercapailah cita-cita nak baca 1000 buah buku.. Walaupun sebenarnya dah lebih dah pembacaan kalau kira yang tak rekod.. Tapi kita kira yang rekodlah.. Ada yang Sha baca dua kali tapi rekod sekali je.. Ulang baca balik.. Dulu baca masa zaman remaja lain rasanya.. Sekarang bacaan saat usia dah meningkat ini lain pula rasanya.. Hehehe.. Rekod ini suka-suka je.. Bukan dapat apa pun.. Tapi pembacaan ti dapatlah ilmu.. Setiap buku ada postifnya.. Kena pandai carilah.. Sha baca je semua buku walaupun kadang buku yang Sha baca tu tak masuk dalam kegemaran Sha.. Sebab kalau tak membaca rasa macam lost.. 

Rekod setakat 20 Oktober 2019..

8 comments:

  1. Tahniah! kena jadikan contoh ni semangat membaca buku. InsyaAllah byk kebaikan hasil dr membaca ni..

    ReplyDelete
  2. betul tu kaksha, masa remaja lain feel dia, masa sekarang lain sebab persepsi kita dengan pengetahuan kita dah berubah/bertambah

    ReplyDelete
  3. wowwee julajuli..
    mesti anak2 sha suka membaca jugakkan.

    ReplyDelete
  4. 50 lagi tu kak..moga tercapai wishlist akak ni.

    ReplyDelete
  5. tahniah...go,go..fighting!!

    ReplyDelete
  6. Tahniah, boleh jadi ikon kepada anak2.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »