Sunday, October 13, 2019

Rezeki Cenderahati Tumix

Assalamualaikum..
Hye semua..

Kawan encik suami bawa rombongan lawatan ke kilang Tumix dan dapat cenderahati ini.. Tapi beliau tak guna perencah dari Tumix ini, mak diberikan pada encik suami.. Dapatlah Sha ajinomoto, perencah nasi goreng dan juga serbuk lada putih serta buku masakan.. Sha tak pakai ajinomoto, Sha berikan pada yang menggunakannya.. Sha ambil perencah nasi goreng, Rasa Sifu dan serbuk lada putih je..


Meriah isi dalam beg cenderahati tu..

Perencah nasi goreng Cina
Perencah Nasi Goreng Kampung
Rasa Sifu
Ajinomoto
Serbuk lada putih berperisa
Buku resepi

8 comments:

  1. suka guna brand sri aji ni selagi Manggi dan Knor tapi yang rasa sifu tu belum pernah lagi tengok sini, product baru rasanya

    ReplyDelete
  2. Wuuu bestnyer dapat cnderahati ni..

    ReplyDelete
  3. Tak semua masakan Mama Yan letak Aji... Masak sambal tumis je pakai aji... sebab tu kat rumah, walaupun jarang pakai, ada la juga stok. Beli paket kecil je..

    ReplyDelete
  4. Byk jugak tu. Rezeki. Sama la dkt rumah pun dah tak guna serbuk ajinamoto

    ReplyDelete
  5. bestnya dapat stok rencah free! Sama la kita tak guna ajinomoto

    ReplyDelete
  6. Tahniah sha.. murah rezeki sha

    ReplyDelete
  7. saya mmg suka serbuk lada putih aji tu...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »