Tuesday, October 29, 2019

Gula-gula Mangga Pak Ali

Assalamualaikum..
Hye semua..

Awal bulan aritu Sha ada pergi Penang kan.. Ada singgah dekat kedai Jeruk Pak Ali.. Masa tu lah Sha beli gula-gula ini.. Sedap wei.. Rasa mangga yang sangat menyerlah.. Ini gula-gula keras tau.. Bukan yang jenis lembut tu.. Selain mangga ada juga gula-gula buah salak.. Sebab tak berapa yakin, Sha tak beli yang itu.. hehehe.. Mangga ini memang yakin sedap punya.. Mangga kan.. Apa je yang dari mangga tak sedap.. hehehe.. Kalau korang ke kedai Jeruk Pak Ali, jangan lupa beli ye.. 


13 comments:

  1. wahhh menariknya, memang baru kot sebab tak pernah jumpa.

    ReplyDelete
  2. Mrs. A pun suka apa-apa je flavor mangga hiks!
    Dalam gambar nampak besar tapi gula-gula kecik je kot jenis sekali terus masuk mulutkan?

    ReplyDelete
  3. ishkk baru mggu lps pi beli jeruk pak ali adik mengidam..kalau tahu saya belikan sekali

    ReplyDelete
  4. tak pernah jumpa pulak gula² ni. baru lagi kot. last pergi tahun bile entah. next time lah cari. nak juga rasa

    ReplyDelete
  5. wah boleh cuba nanti ni sha. nampak sedap.

    ReplyDelete
  6. xjumpa laa pulak aritu ada singgah booth jeruk

    ReplyDelete
  7. selalu beli jeruk je kat Pak Ali xpernah pula nampak gula2 ni

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »