Saturday, October 12, 2019

Novel | Dendam Ular Saka oleh Sriy Rahmat

Assalamualaikum..
Hye semua..

Cerita mengenai Badrul yang tak boleh diganggu atau dimarah.. Siapa sahaja yang mengganggu, memarahi ataupun menyakiti hati Badrul pasti akan diserang penyakit pelik.. Ammar yang tak sengaja memarahi Badrul turut diserang penyakit pelik itu.. Dari situ barulah terbongkar cerita disebalik peristiwa misteri angkara Badrul.. Semuanya disebabkan kesungguhan guru psikologi sekolah dan Ammar sahabat Badrul.. 

Sha baca dan selesai pada 10.10.2019..

Sha pinjam dengan Perpustakaan Negara Malaysia..
Published December 2017 by Blank Book

8 comments:

  1. Teringat dulu masa sekolah..ada sorang kawan ni cakap..kawan lain jangan berani nak buli atau gurau kasar dengan dia..nanti demam tak baik-baik..hehehehe..

    ReplyDelete
  2. jangan dendam dendam.. xbaik hewhh..

    ReplyDelete
  3. alamak macam menarik je citer ni

    ReplyDelete
  4. susahlah dapat kawan macam ni..huhu

    ReplyDelete
  5. Aiyoooo sensetifnya watak utama tu hm hm. takleh disakiti langsung la kalau mcmtu adeh

    ReplyDelete
  6. best jugak ni. Siapa buat kita marah kena penyakit pelik hahaha

    ReplyDelete
  7. kalau ayahanda marah ayahanda kena jual heheheh

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »