Saturday, October 5, 2019

Novel | Mr. Hot Guy oleh Danisyarahmat

Assalamualaikum..
Hye semua..

Ceritanya menarik.. Sesuailah denga tajuk tu.. Cuma watak heroinnya agak kurang Sha berkenan.. Penyakit amnesia dia sangat mengganggu.. Kejap macam budak tak cukup umur nak kahwin sangat.. Kejap karang dia lupa dia dah kahwin, cari gaduh dengan suami sendiri.. Kejap pula dia ingat dengan arwah suami yang dah meninggal.. Haiah.. Keseluruhan cerita, okaylah.. 

Bermula dengan pertaruhan antara Lokman dan Andrea membawa ke perkenalan dengan Nurin.. Perjumpaan semula dengan abah yang dah lama terpisah dan akhirnya berkahwin dengan Lukman..

Sha baca dan selesai pada 04.10.2019..

Sha pinjam dari Perpustakaan Negara Malaysia..
Published 2016 by Anaasa Publication

12 comments:

  1. susah juga watak pesakit amnesia ni buat orang geram membacanya kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab dia punya amnesia tu bercelaru.. tu geram.. 😂

      Delete
  2. Geram pulak baca part yang dia banyak terlupa tu hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak yang baca pun geram juga..terkejut, pengsan je mulalah hilang ingatan..

      Delete
  3. Mesti frust kan baca. Jgn buat dramma tv sudah. Nnti frust je kalau terlayan haha

    ReplyDelete
  4. kalu heroin tu ada depan sy mau kena tampar sedas hehehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »