Saturday, October 26, 2019

Terdelete Pending Comment

Assalamualaikum..
Hye semua..

Maaf ye.. Sha betul-betul tak sengaja.. Kalau ada komen kawan-kawan yang tiada, itu sebab Sha tertekan delete.. huhuhu.. Ampunkan lah jari jemari Sha yang booolat ini.. Nak tekan Publish tapi tertekan delete.. Sedihnya..


12 comments:

  1. tak apalah ncik yang penting kita dah berkunjung kat sini

    ReplyDelete
  2. Tak pe,Kak Sha. Tersalah tekan ni memang tak boleh dielakkan😂.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak nangis rasanya bila sedar tertekan delete bukan publish.. 😭😭

      Delete
  3. its ookay kak.. pernah jadi gak nk tekan approve tekan deleteee hehe..

    jari kita sama bolat =P

    ReplyDelete
  4. cik nor kadang2 mcm tu jgk..huhu

    ReplyDelete
  5. btul tu..kdg2 tertekan delete kn

    ReplyDelete
  6. kalu buat ni gn henpon kite bleh salahkan jari gemuk hehehehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »