Thursday, September 27, 2018

Roadblock Hatiku oleh Floor 88 ft Baby Shima

Assalamualaikum..
Hye semua..

Lagu Floor 88 ini tak pernah tak catchy dari segi lirik ataupun muzik.. sekali dengar je dah mampu memikat telinga.. Lirik dia pun menarik.. Cuma video klip dia Sha kurang berkenan.. Ada satu bahagian tu.. Yang lain okay.. Konsep dia menarik.. Nak tengok muzik video dia, klik je gambar atau tajuk lagu tu..

https://www.youtube.com/watch?v=9n1iiMlWfrk

Roadblock Hatiku oleh Floor 88 ft Baby Shima
(kau telah roadblock hatiku sayang)
(kau telah roadblock hatiku sayang)
(hey)

cerita ini bermula
ketika aku keluar
berjalan di kota raya
melihat sini sana
dengan e kali lima

hingga ku sedar dompetku di lain celana
nasibku menjadi parah
pabila ada polis di depan mata

hatiku rasa bergetar
bagaikan petir menyambar
saat engkau menghampiri
kaku kaki terkunci
bagai di sumpah jampi

hingga perlahan-lahan ku mendekatinya
dia memandangku
terasa panahan percikan api cinta

kau telah roadblock hatiku sayang
dengan pandangan cinta yang pertama
pabila kau melihatku, jatuh gugur imanku
terdiam ku terpaku

kau telah roadblock hatiku sayang
dengan pandangan cinta yang pertama
pabila kau melihatku, jatuh gugur imanku
terdiam ku terpaku

ku kaya-ya-yak kan saman cinta
(yak-yak-yak-yay)
ku kaya-ya-yak kan saman cinta
ku tak kisah kau nak samanku berjuta

kau telah roadblock hatiku sayang
dengan pandangan cinta yang pertama
pabila kau melihatku, jatuh gugur imanku
terdiam ku terpaku

kau telah roadblock hatiku sayang
dengan pandangan cinta yang pertama
pabila kau melihatku, jatuh gugur imanku
terdiam ku terpaku

ku kaya-ya-yak kan saman cinta
(yak-yak-yak-yay)
ku tak kisah kau nak samanku berjuta
(yak-yak-yak-yay)

8 comments:

  1. tetiba tingat baby shima pengsan kat big stage ;-)

    ReplyDelete
  2. Mula mula dengar mcm tak minat. dua tiga kali dengar baru rasa best hehe. baby shima kalau dangdut memang bagi dekat dia hehe

    ReplyDelete
  3. Akak dah dengar lagu ni. Catchy,..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »