Friday, September 7, 2018

Koleksi Buku September 2018 #1

Assalamualaikum..
Hye semua..

Alahai.. Lemah betul Sha bila ada jualan murah depan mata.. Rabu dan Khamis (5&6.09.2018) baru ini ada jualan buku oleh Galeri Ilmu di Perpustakaan tempat Sha kerja.. Harga yang ditawarkan memang murah ya amat.. Mula tu macam tak nak belilah juga.. Tapi bila dah depan mata, memang terpengaruh lah akhirnya.. Sha dapat 8 buah buku dengan harga RM100 sahaja.. Memang berbaloi-baloilahkan..

8 buah buku = RM100

Keris Long Leh oleh Syauqie MK
Pulangkan Kembar Puaka oleh Kayy Mann, Iz Zunairah & Mus Nasmian
Revolusi oleh Pahrol Mohamad Juoi

Ahmad Ammar Engkau Milik-Nya oleh Bonda Nor
Komik - Mimpi Bintangku oleh Abeben (penulis) Syafy Zahin (pelukis)

Komik 👆
Serangan Berani Mati oleh Pak Cik Bad
Geng Puaka oleh Pak Cik Bad
Kelab Hantu oleh Pak Cik Bad

22 comments:

  1. wah....kalau bab buku akk mesti lemah kan..kekeke..biasalah tu kak... :D

    ReplyDelete
  2. Banyaknye buku.. Mesti berlonggok yang tak baca agik kan sha.. seronoknyeeee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. betul tu lea.. yg tak baca pun banyak lagi sebenarnya..

      Delete
  3. bkn sng nk dpt buku byk ni dgn harga RM100 dan laa cukai pun naik skrg ;-)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Belum cukup nak jadi mini library lagi ekin..

      Delete
  5. mesti best dapat buku baru! bau buku tu pehhh rindu bau buku hahaha bak sha satu :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Sha.. bau buku tu ohsem.. nak eh.. meh pm tepi alamat.. :)

      Delete
  6. wahhhhh kaksha memang suka baca novel hantu ye

    ReplyDelete
  7. Wowww. Suka tengok buku buku kak sha :) Hehe. Semoga kita punya mood membaca makin membara bara gituww.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lah.. harapnya mood membaca akan membara kembali..

      Delete
  8. Wah, berbaloi-baloi! Makin bertambah koleksi 😊

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »