Sunday, September 2, 2018

2018 Reading Challenge #8

Assalamualaikum..
Hye semua..

Jomlah sambung aktiviti membaca.. Ini bacaan Sha untuk bulan Ogos.. Banyak ke?? Entahlah.. Semenjak dua menjak ini rasa macam ke laut dalam je mood membaca.. Kadang-kadang naik mendadak setinggi gunung kinabalu.. Kikiki.. Biasalahkan, manusia.. Ada masa tak seronok.. Ada masa seronok.. Tapi untuk bulan Ogos ini memang perasaan Sha tak berapa stabil.. Membaca tak mampu menghilangkan perasaan itu.. Perasaan itu terpendam tanpa dapat diluahkan.. Jadinya bulan Ogos ini mampu baca 10 buah buku sahaja..

Antara yang berjaya sha baca ialah:-

18 comments:

  1. banyak tu,, mesti sis rajin membaca kan =D

    jemput singgah baca entry ekin yang baru... https://asyiqinroslee.blogspot.com/2018/09/berakhirlah-penantian-result-kolej.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang hobi cuma dua tiga bulan ini macam slow..

      Delete
  2. wahh..lg 47 buku..inshaaAllah, tercapai..fighting!!

    ReplyDelete
  3. keep it up kak.. CT sokong dari jauh heheh..

    ReplyDelete
  4. eh kita baca buku yang sama la bulan ni tapi saya tak habis lagi la :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sep sikit.. nanti boleh baca review Farhanna..

      Delete
  5. caiyok2 kak! saya pun dah kelaut membaca..sekarang tengah sibuk baca komik je..kekeke kira jadilah eh? XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kikiki.. tengah mencari mood yang hilang ini..

      Delete
  6. 153 out of 200..chaiyokkk..terbaik Sha

    ReplyDelete
  7. perghhhh 153 books?? that's crazy a lot! For me! :D tahun ni myra baru baca mcm 8-9 buku je. teruskan lagi!

    Myra | www.myrabeautydiary.com

    ReplyDelete
  8. Wow..i am so impressed and at the same time so jealous..

    ReplyDelete
  9. Kak Sha! Kelabu tu syaza pernah baca hahahaha

    Ending dia sangat tak ku sangka. geram je ")

    ReplyDelete
  10. Semakin hampir mencapai target ­čÄ»

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »