Thursday, January 13, 2022

Crispy Malt Ball Popz

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sedapnya coklat ini.. Biskut bersalut coklat, memang leka mengunyah dia.. Sambil buat kerja letak sebungkus di tepi.. Tahu-tahu je dah habis.. Hehehe.. Biskut dia tu rangup dan rapuh memang layanlah bila mengunyah..

Crispy Malt Ball Popz (100g) - RM5.40

3 comments:

  1. wahh bentuk bulat-bulat dah sekarang ni ya...

    ReplyDelete
  2. Saya pun rajin mengunyah biskut comel ni hihihihii.

    ReplyDelete
  3. wahhh crispy dah buat produk baru ek. Nak try jugak lah nanti

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »